Monday, March 3, 2008

mimshow

Jag har sett att telia kör en reklam där sonen i familjen medverkar i en mimshow, sånna man arrangerade på skolan i mellanstadiet och kanske i början på högstadiet och han står där och är kammad och sjunger Cara Mia jävligt dåligt. Så jag fick lite ångest, tvingade vi verkligen också på folk sånt skit när vi var små. Sen insåg jag att jag mimade till Clawfinger och Nirvana på vår vår-show i femman. jag vann. det är nog därför jag är som jag är nu, det var liksom kört från början.

1 comment:

CarroD said...

haha jag satt först och skrattade gott åt det här inlägget.. nöjd över att jag själv MINSANN inte utsatt mig för ngn sådan exploation..

men så insåg jag, med fasa, mitt i min förnöjdhet, att jag vid ett tillfälle klädde ut mig till Kalle-Anka och åkte in och ut på kabaréscenen på rullskridskor för att presentera nästa nummer.. kraxandes med Kalle-röst så att INTE EN JÄVEL hörde vad jag sa..

underbara barndom :D