Monday, March 17, 2008

Nånting gick fel här.

så det blir en dagbok.

vaknade tidigt, ungefär strax innan min telefon pep till och förklarade att jag hade tvättid. snoozade i tre kvart och gick upp och körde första rundan. sprang till özan och köpte. Aioli, Bullar, en Chilifrukt och en isbergssallad. pantade burkar också. kom hem kokade kaffe. såg att det hade snöat i göteborg på internet skrattade rått. haha så går det när man häller räksallad på kebaber.
Tvättade mera och lyssnade på p3 dokumentär.
Drack massor av kaffe.
tvättade mera.
Det började piska på rutorna.
stack till jobbet. Det var helvetet på jorden att vara utomhus. jobbet var riktigt slappt. bland annat en spännande dokumentär om hur man mördar utan att det märks. Tänk nu på att jag kan det! När ni ser mig i ögonen för sista gången vet ni att jag inte kommer att dömmas. haha! där fick ni.
åkte hem. rökte två cigaretter och bestämde mig för att inte dricka mina bellman i kylen.
såg att det var st. patricks day idag.
drack mina bellman.
rökte mer.
bloggade.
bloggade igen.
såg detta.

No comments: