Thursday, January 24, 2008

nödighet och ebayjävlar.

Nu har jag den där känslan av att mina pengar som kommer in på kontot om i skrivande stund 62 minuter kommer ta slut om ungefär 78 minuter. Jag var inne på ebay häromdagen och hittade en asfet läderjacka, exakt replika på den USAF hade under andra världskriget och bla bla bla budade och fick inte högsta budet, pustade nästan ut närjag sådär höjt mitt egna högstabud tillräckligt, gick in och kollade hur det låg till nu. jojo nu leder jag plötsligt. Killen som ledde innan hade typ skämtat blivit avreggad och jag sitter här med ett jälva bra bud på en jacka som går på 800USD ny... men mitt högsta känns inte lika hett. nåja vi får se på lördag.

nu vet ni. nörda er inte på ebay för lön ni inte fått än.

2 comments:

Anonymous said...

låter jävligt nice med jackan!
vad som är mindre nice är att jag inte hann fixa justicebiljett innan dom tog slut.

Anonymous said...

Ebay har mycket som man bara måste ha, typ. Klipp och hela köret.

Men var beredd på 12% tull (klädtull, annars är det oftast 3.5%) och 25% moms när du beställer från USA.

Ebay är beroendeframkallande (tror t o m att de har någon varningstext om det).