Wednesday, January 23, 2008

Efterlysning

jag kom hem skitsur och blöt och ville verkligen få nånslags konfrontation. Min tändare hade inte funkat i ösregnet, amadeus kebaben var inte så god som den brukar vara och jag var tvungen att tacka nej till arbete idag. Men ljuset i den här oredan var att tonenerna av Rage Against The Machin - Killing in the name of SebastiAn (SebastiAn remix) klingade ut och där är ett härligt jälva brus. den som hittar ett lämpligt program så det där bruset är det enda jag behöver höra överhuvutaget eller gör mig en remix där det loopas om och om och om får bli min kompis i en vecka.

1 comment:

Supertramp said...

Ett tips på en stämningsförhöjare är Citröen's senaste reklam för bilar....de har använt sig av en MYCKET trevlig låt. Det gör reklam nästan njutbart att titta på:

http://www.youtube.com/watch?v=wc8qKxfqnkA