Tuesday, January 15, 2008

bloggen

Hej, det har ju stått helt oerhört stilla här en period igen och jag har tänkt lite över hur jag ska fortsätta det blir nog tyvärr att jag kommer sno ännu mer och vara mer dagboksliknande men det blir nog bara bra i slutändan. Kom nyss hem efter en fantastisk skön resa till göteborg där jag såg Henry Rollins bland annat. en höjdpunkt var när han pratade om Bush och här är en söt liten video där bush verkligen försöker. Det är inte lätt alla gånger men se hur han kämpsar sig igenom sin lilla fadäs.

http://youtube.com/watch?v=eapMS1awMAg

2 comments:

Supertramp said...

woho. Camilla var också o såg Rollins i GBG!

M said...

Det var som fasen, gillade hon det? jag såg inte henne. Fast jag tyckte att jag såg Paul typ 3-4 gånger på stan idag. skitirriterande. för det var ju inte paul.