Tuesday, November 27, 2007

Välkommna till bröstnytt

Den här bloggen har ju rört vid ämnet förr och det är nog inte sista gången det kommer handla om bröst. Om man ändå kunde byta namn på det skulle den lätt få heta bröstnytt. Idag. mina. eller mitt, min högra bröstvårtare mer precis.

Var på gymmet idag, jag trivs jävligt bra på träningen nuförtiden kommer in och gör min grej fort och går. Jag är den minst sociala människan i världen när jag är där, sprang på min nya bekanta Juri och sa typ hej på sin höjd. Sen åkte lurarna på, slayer igång och jag kom in i min zon. Mot slutet springer jag på den mest intensiva maskinen där är och då började det. En lätt smärta på bröstvårtan, ett skav. 14 minuter kvar och inte en tanke på att gå av. Smärtan gör mig starkare, tillsammas blöder vi du och jag Kerry King. aaaangel of deeaaaathhh bleeeeding it's horrorrrr! när jag gick av blev det raskt att inspektera skadorna. ett jälva brännskrapsår rakt på toppen. fan vad det svider.

No comments: