Friday, November 9, 2007

God eftermiddag.

Hej, min tid på facebook tog slut. Jag skrev inte i min "Kommentarer från mig" blogg i slutet. Men den får ett nytt liv i ett annat format. Om jag listar ut hur blogger fungerar kommer jag med största säkerhet lägga upp alla dem bilder som innan kom på facebook här istället. Har jag mot förmodan läsare som känner igen sig på en bild eller känner igen någon på någon bild så kan ni ju kontakta denne och be dem kolla in min blogg.

Precis som kommentarer från mig är denna blogg till salu, du kan köpa mig ganska billigt jag gör reklam för nästan vad som helst här beroende på betalning. Vill du att jag ska flytta min blogg till din sida (aftonbladet jag tittar på er) vänligen kontakta mig. legoland@whoa.nu

Kom ockås ihåg att lägga till min blogg som ett bokmärke. cofffeebeerblood/blogspot.com kom ihåg tre f i cofffee

1 comment:

Anonymous said...

FUCK FASHION
FUCK FACEBOOK

APS IN DA HOUSE

HTTP://WWW.
THEAPSBLOGG.
BLOGSPOT.COM/