Friday, November 9, 2007

9e November 2007

Vaknar innan klockan ringer, bakfull arg och kåt. början på en bra dag. Står inte kuken och mittenfingret kan man somna om då har man inget driv. Jag försökte röka men det snabbade bara på bakfyllan. Kom till jobbet och försökte röka igen, bakfyllan blev bara värre. Jag visste hur dagen skulle bli iallafall.

Fredagsarbetet är lätt och jag har mycket tid att pilla med mitt eget, så på kanske sjunde rökpausen kommer det en dam jag har ett jälva gott öga åt. Hon är en bit över trettio iallafall antagligen närmare fyrtio och oerhört välbehållen. Naturen är god mot vissa och en kvinna som åldras värdigt är som ett par jeans eller ett par läderkängor erfarenheter gör dem vackrare. Barnen i ungefär sju respektive nio års ålder följde med och det var extra kul. Dottern var livrädd för mig, det sägs att barn alltid är ärliga. det stämmer och stämmer inte, dem ljuger preics lika mycket som alla andra men dem är sämre på det. Hon hoppade runder glatt men när jag gick förbi och stirrade henne ögonen sjönk blicken till marken och hon började gå hastigt. Underbart. Jag skrämmer barn utan att öppna käften så jag vill ha det.
Just den här kvinnan besitter kanske det mest intressanta paret bröst nånsin, eftersom dem är väldolda. Alltid två storlekar för stora skjorter men det är tydligt att det är något stort där inne. Det är ett perfekt sätt att jälvas med killar tjejer, hade dem här tuttarna varit ute och skrikt till världen "HÄR ÄR VI" hade jag kollat, kollat bort och det hade räckt. Nu sitter jag här och bloggar om hennes jälva tuttar. Det är magiskt att dem organen har sån makt, dem fascinera nått så oerhört ibland.

Så jag satt där och sådär kollade in henne ett par timmar, försökte röka ännu mera och jag mådde bara värre och värre. Orkade inte ens cykla inom systemet på vägen hem, blir väl Ouzo för mig ikväll.

No comments: