Monday, May 12, 2008

Festivalbloggen 2008# 26 dagar kvar


Alex har rätt, det går för jälva sakta här på bröstnytt och jag är den första att erkänna att det inte varit någon vidare blogglust på sistone. Men jag kände att det är dags att börja dokumentera mina förberedelserna inför stöket i sommar. Jag borde börjat i lördags när vi hade avstämning och uppladning med Hultsfredsgänget och lite gäster.
Det är klart med bilar, tält är inköpt och jag och Erik planerade bandaren.
Idag har festivalladdningen bestått av att jag inte rökt för att spara lungorna och inte drukit för att spara levern och lyssnat igenom Atmospheres - God Loves Ugly. För att växla från nya When life gives you lemons, you paint that shit gold som är helt fantastisk den med.

Så jag bjuder på en bild från lördagen och en video frå Atmospheres nya.



No comments: