Monday, May 26, 2008

Festivalbloggen 2008# 12 dagar kvar

Det är jävligt nära och jag känner mig rätt borta i tankar. Försöker fundera ut på vem jag ska lämna lägenhetsnyckeln till och var jag ska förvara ölen, när jag och Erik ska inhandla den och om jag behöver köpa nånting till. vilken storlek på platstpåsar är bäst att förvara kläder i och om jag har tillräckligt med systemetkassar så jag alltid kan bära med mig ölen. om jag ska ha ryggsäck eller sidoväska eller inget alls.
det är mycket nu.

och nu kom Radiohead - Creep up på shuffle. den är jävligt bra den låter och egentligen den enda radiohead låt jag lyssnar på. Dem spelar på roskilde och jag går nog och ser dem. De är ett sånt band jag ljuger och säger att dem är skitbra trots att jag aldrig lyssnar och aldrig egentligen har lyssnat på dem.

2 comments:

CarroD said...

Fick ett mail från Hultsfred idag att de hade en tjänst att erbjuda mig.. m
Men TUR att de hör av så sent att man varken har pengar eller tid pga annat jobb att kunna följa med.. nä jag är inte bitter..

Supertramp said...

Men deras album 'ok computer' ÄR fantastiskt. det har ju 11 år på nacken nu men det känns mer moderna än den mesta som släppt idag trots allt. :)