Tuesday, March 31, 2009

Produktest spezial: Pumpviken Påsköl

Pumpviken var fin i fjol, ser lika dan ut i år. fin kastanjefärg och lattefärgat skum. Kan bli väldigt bra. Oh ja. Det här är en vinnare. En kaffeton som är underbar. Beskan är underbar. Torr och överhuvudtaget väldigt smakrik utan att ta över.
Det tar verkligen över gommen på ett bra sätt. Synd att jag inte har något annat än ciggaretter och annan öl att skölja paletten med bara. men det är inte fy skam det. beskan känns som den aldrig kommer försvinna. Underbart!

5 comments:

amelie said...

haha att du fortfarande är igång ditt assssss!
är det du som är bhörn? vad fan är bhörn för namn mattis?

Carro D said...

Sv: Ja du mattis, i den här omgången kyrkoval blir svaret ingen, men ska vi göra ngt åt det. Jag känner vittringen av en kupp..hm. Gör du?
Men just nu fokuserar jag på mitt intresse för hbt-frågor. Jag vill kunna få gifta mig i vilken kyrka jag vill och det vill många andra också. :)

Anonymous said...

Which Oz character are YOU?

-- du måste ju testa den. jag har fått magsår hahaha. och jag blev Ryan O'Reily !!

Mattis said...

vem är du anonyme? magsår är sjukt störigt, sprit och piller eller stress? Jag blev Adebesi haha.

Matilda said...

skärp dig! uppdatera bloggen din slöe jävel. annars tar jag bort dig från min länklista och det ÄR ETT ALLVARLIGT HOT