Monday, June 16, 2008

Festivalbloggen 2008# dagen efter


(foto rockphoto.nu)


Hultsfred är avklarat och det lär bli ett par dagar innan alla intryck, personligheter, spelningar, fyllor och bus reds ut och man faktiskt vet vad som hänt. På åtta dagar festival händer ungefär lika mycket som ett arbetshalvår känns det som, dessutom är man full när det händer.

Campet var på plats om än i något omarbetad form. Flera som stannade hemma i år och det är riktigt trist. En morgon när jag satt och frös och var sur och försökte bli full sa Cassie till mig att hon trodde jag var deprimerad för Kim inte var där. Jag kunde inte annat än hålla med.

Bilder lär väl komma hos folks facebooks och sånt. om någon har lust att zippa ihop sina bilder och skicka till mattis (at) kent.nu går det bra.

i övrigt vill jag bara säga. jag har sju intressen, sex och golf.

och jo 12 dagar till Roskilde!

1 comment:

Anonymous said...

ANNARS?!
- säger du ananas?