Friday, June 27, 2008

Dagen före.

Jag har flyttat och grejer idag. Det känns som jag är full, imorgon är det dags. Nu peppar jag med att lyssna på playlisten i min shuffle. tio låtar på random

1. Las Palmas - Försvinn ur mitt liv. Härlig allsång, kan bli kul i kampet. framförallt om idioter gästar oss.

2. Sam - Cold Beer. En av dem där måste låtarna var festival. Den har varit med länge. "Ain't nothing like a cold beer in the sun" det kan vara den ultimata warm up låten.

3 The Fratellis - Chelsea Dagger. Fotboll, stök och såklart lite brittfyllerock.

4. Pendulum - Propane Nightmares. fan jag har svårt att motivera denna låten egentligen. det är nått i tempohöjningen jag gillar som fan. det är fan en rak rocklåt... med drum n' bass...

5 Soulwax - E Talking. hahaha riktigt party. köttande och drogpropagerande. allt man behöver för att ladda.

6. Albertslund Terror Korps - Albertslund Terror Korps (ATK Anthem) spelningen jag peppar mest för. Hardstyle på Pavilion. Helvete vad sinnessjukt det kommer bli. Er du syg nok?! www.sygnok.dk

7. Färska Prinzen - I händelsernas centrum. "alltid i händelsernas centrum eller iallafall, i centrum på en bänk med en öl"

8. Saukrates - Ay Ay (studder). En av mina absoluta favorit hiphoplåtar. löjligt tungt beat och tokig rap ayay.

9. Dan Deacon - Wham City. Avslutar festivalen med en jävla smäll. vilken glad blipblopkavalkad detta är.

10. Pet Shop Boys - New York City Boy. Discodisco!!!

No comments: