Monday, August 9, 2010

Produkttest: Summer Sun Hoppy Golden Ale


En skotsk mickrobrygd ale på endast ynkliga 4%, tillfälligt på bolaget och tjyfem spänn flaskan. Jag höll på att bli lite tokig på hur tradigt lika och jämna de ljusa lagerna var och detta är ju ändå en sommar ale. för massor av dollar.
Den är mil före i komplexitet än många av de andra jag testat sen återkomsten, därmed inte nödvändigtvis bättre. Det är inte exklusivt en go big or go home kritik här på bröstnytt. Summer Sun är väldigt frisk och fin välbalanserat med den där beskan bara bra ales kan ligga inne med. Tror inte riktigt att jag behöver nämna att den är för dyr. Om man kan få samma APK på krogen lovar jag att jag kommer vara oerhört entusiastisk när det händer.
detta var en bagatell egentligen. köp den inte. du får bättre för femton

No comments: