Tuesday, January 12, 2010

Helgens succé till trots har jag fått avsmak

...på kylan. Det finns liksom inte i mig längre. Jag blir motiverad när jag ser Ricky i Trailer Park Boys dricka sprit direkt ur flaskan. jag vill ha sommar.

Jag ska inte gå in i detalj på vad som inte hände och vad som hände i helgen men andra helgen i Januari är en riktig stafett helg. Ut med hemvändarna och in med det vanliga gardet som åkt bort över högtiderna. Lite östasien hemkomster där det talas om den fria tillgången på valium över disk. Nått att hålla i bakhuvudet till höstångesten sätter igång framåt hösten.

förövrigt alltid lika roligt när vanliga dumma fördomar blir helt bekräftade. Kan vara ett stående inslag här på bloggen. Kom ihåg att fördomen inte nödvändigtvis är MIN fördom bara för att jag skriver ut den. Idag; två i ett, kvinnor och asiater kan inte köra bil.

länkbevis

No comments: